Skip to main content

Myślisz że podnoszenie ciężkich hantli i hantli jest jedynym sposobem na budowanie mięśni? Potem pomyśl jeszcze raz. W tym artykule znajdziesz 3 opcje treningu siłowego, które pokazały, że budują masę mięśniową.

Dodaj te opcje treningu siłowego do repertuaru kulturystyki i zmaksymalizuj przyrosty mięśni.

W ten sposób ciężkie hantle i hantle zabierają zabawę z treningu budowy mięśni. Masz wystarczającą motywację, ale wydaje się, że ciężary nigdzie nie idą. Jak myślisz, co się dzieje?

Rozwiązanie może być łatwiejsze niż myślisz.

Nie Dowiedzenie się nie zajmuje 200 $ za godzinę. Musisz zmienić opcję kulturystyki.

Dlaczego zmiana działa w świecie kulturystyki

Jednym słowem. Homeostaza.

Homeostaza, zwana także adaptacją lub zdolność twojego ciała do przystosowywania się do nowych bodźców, jest największym wrogiem budowy mięśni.

Jeśli stale podnosisz ciężkie sztangi i hantle, zwiększa się obciążenie mięśni, stawów i układu nerwowego. Stres rośnie z każdym tygodniem, a ciało wreszcie się dostosowuje.

Dostosowuje się nie tylko do rutyny treningowej, ale także do rodzaju stresu. W tym momencie twoje ciało potrzebuje nowych bodźców, chce nowych możliwości rozwoju.

Twoje 3 niesamowite opcje treningu siłowego dla budowania masy mięśniowej

Językiem mięśni jest napięcie. Nie ma znaczenia, jak go wdrożysz. Maszyny, hantle lub sztanga. Wszystko, co postrzega, to napięcie.

Ponieważ jest to stały czynnik, istnieją 3 sposoby na budowanie mięśni.

Każdy inaczej podkreśla układ mięśniowo-szkieletowy i układ nerwowy, dlatego powinien być częścią zestawu narzędzi do budowy mięśni.

Opcja pierwsza: trening masy ciała

Zanim zarezerwujesz trening masy ciała tylko na rehabilitację, podróżowanie lub po powrocie ze szpitala, pozwól mi podzielić się tajemnicą.

Trening masy ciała, zwany także kalisteniką, staje się kolejnym najlepszym w kulturystyce, treningu elastyczności i sporcie.

Nowa dynamika ciała badana w Calisthenics pokazuje nam, jak możemy ich używać indywidualnie lub w połączeniu z treningiem siłowym, aby zmaksymalizować budowę mięśni.

Ponieważ kulturyści wykonują doskonałe pompki, podciągnięcia i inne ćwiczenia na masę ciała, najlepszym sposobem na ich integrację są ruchy poszczególnych kończyn. Wykonuj podciągnięcia jedną ręką i przysiady na jednej nodze przez 4-6 tygodni i zobacz, jak zwiększa się waga sztangi.

Jeśli jesteś poważnym kulturystą, poświęć czas na trening siłowy. Twój mózg i mięśnie podziękują za nowy bodziec i wyrosną z niego.

Opcja druga: trening kettlebell

Najnowszy entuzjazm dla dzwonków do czajników nie umknął uwadze inteligentnych kulturystów. Chociaż dzwony czajnika nie zwiększają stopniowo masy, stymulują układ nerwowy BARDZO odmiennie i chronią stawy.

Wykazano, że ćwiczenia ruchowe można łatwo przenieść na trening ciężki. Wszystko to oznacza, że ​​obciążane są więcej ciężarów i więcej mięśni.

Opcja trzecia: trening plyometryczny

Czy chcesz zwiększyć rekrutację szybkokurczliwych włókien mięśniowych o najwyższym potencjale wzrostu?

Dodaj 2-3 tygodnie treningu plyometrycznego, aby zbudować nowe połączenie mięśnia i mózgu, którego nie może zapewnić żadna inna forma treningu siłowego.

Jak dodać nowsze opcje treningu siłowego

Ciężki trening ze sztangą i sztangą jest najważniejszy w kulturystyce. Ale nie popadaj w rutynę.

Inteligentni kulturyści powinni rozpoznać wartość, jaką przynoszą inne opcje, i zmaksymalizować przyrosty mięśni, dodając je.

Najlepszym sposobem ich dodania jest utworzenie okna trwającego 3-4 tygodnie co 4-6 miesięcy. W tym czasie będziesz trenować tylko z nowszą formą treningu. Po 3-4 tygodniach wrócisz do treningu z ciężkimi sztangami.

Wniosek: Liderzy biznesu wiedzą, że największe przełomy marketingowe osiąga się w świecie pozabiznesowym. Kulturyści powinni docenić znaczenie dodawania nowszych opcji do ćwiczeń budujących mięśnie, aby zachować ich świeżość, aktualność i skuteczność.

Kalistenika, dzwonek do czajnika i trening plyometryczny doskonale nadają się do przyspieszonego treningu mięśni dla początkujących i zaawansowanych użytkowników, ponieważ wyjątkowo stymulują mózg i mięśnie, aby zmaksymalizować wzrost mięśni.

[ff id=”2″]